Sukuluettelo

Hikipediasta
Siirry navigaatioon Siirry hakuun

Aatulle syntyi Aapo. Aapolle syntyi Pekka. Pekalle syntyi Petteri. Petterille syntyi Retu. Retulle syntyi Kaarlo. Kaarlolle syntyi Mauri. Maurille syntyi Veeti. Veetille syntyi Kalle. Kallelle syntyi Ville. Villelle syntyi Vili. Vilille syntyi Topi. Topille syntyi Kaapo. Kaapolle syntyi Erik. Erikille syntyi Tuomas. Tuomaalle syntyi Juhani. Juhanille syntyi Johannes. Johannekselle syntyi Juha. Juhalle syntyi Teppo. Tepolle syntyi matti. Matille syntyi Sakari. Sakarille syntyi Erkki. Erkille syntyi Heikki. Heikille syntyi Teuvo. Teuvolle syntyi Kille. Killelle syntyi Aatami. Aatamille syntyi Nikke. Nikelle syntyi Mikko. Mikolle syntyi Pete. Petelle syntyi Väinö. Väinölle syntyi Samuli. Samulille syntyi Elias. Eliakselle syntyi Seppo. Sepolle syntyi Ismo. Ismolle syntyi Pasi. Pasille syntyi Eero. Eerolle syntyi Jari. Jarille syntyi Kari. Karille syntyi Emil. Emilille syntyi Make. Makelle syntyi Pertti. Pertille syntyi Pentti. Pentille syntyi Paavo. Paavolle syntyi Jukka. Jukalle syntyi Reijo. Reijolle syntyi Harri. Harrille syntyi Keijo. Keijolle syntyi Kyösti. Kyöstille syntyi Miika. Miikalle syntyi Mika. Mikalle syntyi Kimi. Kimille syntyi Yrjö. Yrjölle syntyi Olli. Ollille syntyi Arto. Artolle syntyi Aleksanteri. Aleksanterille syntyi Santeri. Santerille syntyi Kaino. Kainolle syntyi Jalmari. Jalmarille syntyi Veikko. Veikolle syntyi Roope. Roopelle syntyi Aku. Akulle syntyi Akseli. Akselille syntyi Aukusti. Aukustille syntyi Hannu. Hannulle syntyi Veijo. Veijolle syntyi Kake. Kakelle syntyi Niklas. Niklakselle syntyi Niko. Nikolle syntyi Teukka. Teukalle syntyi Sebastian. Sebastianille syntyi Tuukka. Tuukalle syntyi Gunnar. Gunnarille syntyi Ernie. Ernielle syntyi Pekko. Pekolle syntyi Samuel. Samuelille syntyi Jiri. Jirille syntyi Jarno. Jarnolle syntyi Daniel. Danielille syntyi Yrjänä. Yrjänälle syntyi Reiska. Reiskalle syntyi Jani. Janille syntyi Urho. Urholle syntyi Kalevi. Kaleville syntyi Janne. Jannelle syntyi Ben. Benille syntyi Rafael. Rafaelille syntyi Leo. Leolle syntyi Max. Maxille syntyi Tero. Terolle syntyi Kertsa. Kertsalle syntyi Iipo. Iipolle syntyi Iiro. Iirolle syntyi Iivari. Iivarille syntyi Ivan. Ivanille syntyi Martti. Martille syntyi Kusti. Kustille syntyi Oiva. Oivalle syntyi Mauno. Maunolle syntyi Kristian. Kristianille syntyi Risto. Ristolle syntyi Kustaa. Kustaalle syntyi Aatu. Aatulle syntyi Aapo. Aapolle syntyi Pekka. Pekalle syntyi Petteri. Petterille syntyi Retu. Retulle syntyi Kaarlo. Kaarlolle syntyi Mauri. Maurille syntyi Veeti. Veetille syntyi Kalle. Kallelle syntyi Ville. Villelle syntyi Vili. Vilille syntyi Topi. Topille syntyi Kaapo. Kaapolle syntyi Erik. Erikille syntyi Tuomas. Tuomaalle syntyi Juhani. Juhanille syntyi Johannes. Johannekselle syntyi Juha. Juhalle syntyi Teppo. Tepolle syntyi matti. Matille syntyi Sakari. Sakarille syntyi Erkki. Erkille syntyi Heikki. Heikille syntyi Teuvo. Teuvolle syntyi Kille. Killelle syntyi Aatami. Aatamille syntyi Nikke. Nikelle syntyi Mikko. Mikolle syntyi Pete. Petelle syntyi Väinö. Väinölle syntyi Samuli. Samulille syntyi Elias. Eliakselle syntyi Seppo. Sepolle syntyi Ismo. Ismolle syntyi Pasi. Pasille syntyi Eero. Eerolle syntyi Jari. Jarille syntyi Kari. Karille syntyi Emil. Emilille syntyi Make. Makelle syntyi Pertti. Pertille syntyi Pentti. Pentille syntyi Paavo. Paavolle syntyi Jukka. Jukalle syntyi Reijo. Reijolle syntyi Harri. Harrille syntyi Keijo. Keijolle syntyi Kyösti. Kyöstille syntyi Miika. Miikalle syntyi Mika. Mikalle syntyi Kimi. Kimille syntyi Yrjö. Yrjölle syntyi Olli. Ollille syntyi Arto. Artolle syntyi Aleksanteri. Aleksanterille syntyi Santeri. Santerille syntyi Kaino. Kainolle syntyi Salomo. Salomolle syntyi Rehabeam. Rehabeamille syntyi Jalmari. Jalmarille syntyi Veikko. Veikolle syntyi Roope. Roopelle syntyi Aku. Akulle syntyi Akseli. Akselille syntyi Aukusti. Aukustille syntyi Hannu. Hannulle syntyi Veijo. Veijolle syntyi Kake. Kakelle syntyi Niklas. Niklakselle syntyi Niko. Nikolle syntyi Teukka. Teukalle syntyi Sebastian. Sebastianille syntyi Tuukka. Tuukalle syntyi Gunnar. Gunnarille syntyi Ernie. Ernielle syntyi Pekko. Pekolle syntyi Samuel. Samuelille syntyi Jiri. Jirille syntyi Jarno. Jarnolle syntyi Daniel. Danielille syntyi Yrjänä. Yrjänälle syntyi Reiska. Reiskalle syntyi Jani. Janille syntyi Urho. Urholle syntyi Kalevi. Kaleville syntyi Janne. Jannelle syntyi Ben. Benille syntyi Rafael. Rafaelille syntyi Leo. Leolle syntyi Max. Maxille syntyi Tero. Terolle syntyi Kertsa. Kertsalle syntyi Iipo. Iipolle syntyi Iiro. Iirolle syntyi Iivari. Iivarille syntyi Ivan. Ivanille syntyi Martti. Martille syntyi Kusti. Kustille syntyi Oiva. Oivalle syntyi Mauno. Maunolle syntyi Kristian. Kristianille syntyi Risto. Ristolle syntyi Kustaa. Kustaalle syntyi Aatu. Aatulle syntyi Aapo. Aapolle syntyi Pekka. Pekalle syntyi Petteri. Petterille syntyi Retu. Retulle syntyi Kaarlo. Kaarlolle syntyi Mauri. Maurille syntyi Veeti. Veetille syntyi Kalle. Kallelle syntyi Ville. Villelle syntyi Vili. Vilille syntyi Topi. Topille syntyi Kaapo. Kaapolle syntyi Erik. Erikille syntyi Tuomas. Tuomaalle syntyi Juhani. Juhanille syntyi Johannes. Johannekselle syntyi Juha. Juhalle syntyi Teppo. Tepolle syntyi matti. Matille syntyi Sakari. Sakarille syntyi Erkki. Erkille syntyi Heikki. Heikille syntyi Teuvo. Teuvolle syntyi Kille. Killelle syntyi Aatami. Aatamille syntyi Nikke. Nikelle syntyi Mikko. Mikolle syntyi Pete. Petelle syntyi Väinö. Väinölle syntyi Samuli. Samulille syntyi Elias. Eliakselle syntyi Seppo. Sepolle syntyi Ismo. Ismolle syntyi Pasi. Pasille syntyi Eero. Eerolle syntyi Jari. Jarille syntyi Kari. Karille syntyi Emil. Emilille syntyi Make. Makelle syntyi Pertti. Pertille syntyi Pentti. Pentille syntyi Paavo. Paavolle syntyi Jukka. Jukalle syntyi Reijo. Reijolle syntyi Harri. Harrille syntyi Keijo. Keijolle syntyi Kyösti. Kyöstille syntyi Miika. Miikalle syntyi Mika. Mikalle syntyi Kimi. Kimille syntyi Yrjö. Yrjölle syntyi Olli. Ollille syntyi Arto. Artolle syntyi Aleksanteri. Aleksanterille syntyi Santeri. Santerille syntyi Kaino. Kainolle syntyi Jalmari. Jalmarille syntyi Veikko. Veikolle syntyi Roope. Roopelle syntyi Aku. Akulle syntyi Akseli. Akselille syntyi Aukusti. Aukustille syntyi Hannu. Hannulle syntyi Veijo. Veijolle syntyi Kake. Kakelle syntyi Niklas. Niklakselle syntyi Niko. Nikolle syntyi Teukka. Teukalle syntyi Sebastian. Sebastianille syntyi Tuukka. Tuukalle syntyi Gunnar. Gunnarille syntyi Ernie. Ernielle syntyi Pekko. Pekolle syntyi Samuel. Samuelille syntyi Jiri. Jirille syntyi Jarno. Jarnolle syntyi Daniel. Danielille syntyi Yrjänä. Yrjänälle syntyi Reiska. Reiskalle syntyi Jani. Janille syntyi Urho. Urholle syntyi Kalevi. Kaleville syntyi Janne. Jannelle syntyi Ben. Benille syntyi Rafael. Rafaelille syntyi Leo. Leolle syntyi Max. Maxille syntyi Tero. Terolle syntyi Kertsa. Kertsalle syntyi Iipo. Iipolle syntyi Iiro. Iirolle syntyi Iivari. Iivarille syntyi Ivan. Ivanille syntyi Martti. Martille syntyi Kusti. Kustille syntyi Oiva. Oivalle syntyi Mauno. Maunolle syntyi Kristian. Kristianille syntyi Risto. Ristolle syntyi Kustaa. Kustaalle syntyi Aatu. Aatulle syntyi Aapo. Aapolle syntyi Pekka. Pekalle syntyi Petteri. Petterille syntyi Retu. Retulle syntyi Kaarlo. Kaarlolle syntyi Mauri. Maurille syntyi Veeti. Veetille syntyi Kalle. Kallelle syntyi Ville. Villelle syntyi Vili. Vilille syntyi Topi. Topille syntyi Kaapo. Kaapolle syntyi Erik. Erikille syntyi Tuomas. Tuomaalle syntyi Juhani. Juhanille syntyi Johannes. Johannekselle syntyi Juha. Juhalle syntyi Teppo. Tepolle syntyi matti. Matille syntyi Sakari. Sakarille syntyi Erkki. Erkille syntyi Heikki. Heikille syntyi Teuvo. Teuvolle syntyi Kille. Killelle syntyi Aatami. Aatamille syntyi Nikke. Nikelle syntyi Mikko. Mikolle syntyi Pete. Petelle syntyi Väinö. Väinölle syntyi Samuli. Samulille syntyi Elias. Eliakselle syntyi Seppo. Sepolle syntyi Ismo. Ismolle syntyi Pasi. Pasille syntyi Eero. Eerolle syntyi Jari. Jarille syntyi Kari. Karille syntyi Emil. Emilille syntyi Make. Makelle syntyi Pertti. Pertille syntyi Pentti. Pentille syntyi Paavo. Paavolle syntyi Jukka. Jukalle syntyi Reijo. Reijolle syntyi Harri. Harrille syntyi Keijo. Keijolle syntyi Kyösti. Kyöstille syntyi Miika. Miikalle syntyi Mika. Mikalle syntyi Kimi. Kimille syntyi Yrjö. Yrjölle syntyi Olli. Ollille syntyi Arto. Artolle syntyi Aleksanteri. Aleksanterille syntyi Santeri. Santerille syntyi Kaino. Kainolle syntyi Jalmari. Jalmarille syntyi Veikko. Veikolle syntyi Roope. Roopelle syntyi Aku. Akulle syntyi Akseli. Akselille syntyi Aukusti. Aukustille syntyi Hannu. Hannulle syntyi Veijo. Veijolle syntyi Kake. Kakelle syntyi Niklas. Niklakselle syntyi Niko. Nikolle syntyi Teukka. Teukalle syntyi Sebastian. Sebastianille syntyi Tuukka. Tuukalle syntyi Gunnar. Gunnarille syntyi Ernie. Ernielle syntyi Pekko. Pekolle syntyi Samuel. Samuelille syntyi Jiri. Jirille syntyi Jarno. Jarnolle syntyi Daniel. Danielille syntyi Yrjänä. Yrjänälle syntyi Reiska. Reiskalle syntyi Jani. Janille syntyi Urho. Urholle syntyi Kalevi. Kaleville syntyi Janne. Jannelle syntyi Ben. Benille syntyi Rafael. Rafaelille syntyi Leo. Leolle syntyi Max. Maxille syntyi Tero. Terolle syntyi Kertsa. Kertsalle syntyi Iipo. Iipolle syntyi Iiro. Iirolle syntyi Iivari. Iivarille syntyi Ivan. Ivanille syntyi Martti. Martille syntyi Kusti. Kustille syntyi Oiva. Oivalle syntyi Mauno. Maunolle syntyi Kristian. Kristianille syntyi Risto. Ristolle syntyi Kustaa. Kustaalle syntyi Aatu. Aatulle syntyi Aapo. Aapolle syntyi Pekka. Pekalle syntyi Petteri. Petterille syntyi Retu. Retulle syntyi Kaarlo. Kaarlolle syntyi Mauri. Maurille syntyi Veeti. Veetille syntyi Kalle. Kallelle syntyi Ville. Villelle syntyi Vili. Vilille syntyi Topi. Topille syntyi Kaapo. Kaapolle syntyi Erik. Erikille syntyi Tuomas. Tuomaalle syntyi Juhani. Juhanille syntyi Johannes. Johannekselle syntyi Juha. Juhalle syntyi Teppo. Tepolle syntyi matti. Matille syntyi Sakari. Sakarille syntyi Erkki. Erkille syntyi Heikki. Heikille syntyi Teuvo. Teuvolle syntyi Kille. Killelle syntyi Aatami. Aatamille syntyi Nikke. Nikelle syntyi Mikko. Mikolle syntyi Pete. Petelle syntyi Väinö. Väinölle syntyi Samuli. Samulille syntyi Elias. Eliakselle syntyi Seppo. Sepolle syntyi Ismo. Ismolle syntyi Pasi. Pasille syntyi Eero. Eerolle syntyi Jari. Jarille syntyi Kari. Karille syntyi Emil. Emilille syntyi Make. Makelle syntyi Pertti. Pertille syntyi Pentti. Pentille syntyi Paavo. Paavolle syntyi Jukka. Jukalle syntyi Reijo. Reijolle syntyi Harri. Harrille syntyi Keijo. Keijolle syntyi Kyösti. Kyöstille syntyi Miika. Miikalle syntyi Mika. Mikalle syntyi Kimi. Kimille syntyi Yrjö. Yrjölle syntyi Olli. Ollille syntyi Arto. Artolle syntyi Aleksanteri. Aleksanterille syntyi Santeri. Santerille syntyi Kaino. Kainolle syntyi Jalmari. Jalmarille syntyi Veikko. Veikolle syntyi Roope. Roopelle syntyi Aku. Akulle syntyi Akseli. Akselille syntyi Aukusti. Aukustille syntyi Hannu. Hannulle syntyi Veijo. Veijolle syntyi Kake. Kakelle syntyi Niklas. Niklakselle syntyi Niko. Nikolle syntyi Teukka. Teukalle syntyi Sebastian. Sebastianille syntyi Tuukka. Tuukalle syntyi Gunnar. Gunnarille syntyi Ernie. Ernielle syntyi Pekko. Pekolle syntyi Samuel. Samuelille syntyi Jiri. Jirille syntyi Jarno. Jarnolle syntyi Daniel. Danielille syntyi Yrjänä. Yrjänälle syntyi Reiska. Reiskalle syntyi Jani. Janille syntyi Urho. Urholle syntyi Kalevi. Kaleville syntyi Janne. Jannelle syntyi Ben. Benille syntyi Rafael. Rafaelille syntyi Leo. Leolle syntyi Max. Maxille syntyi Tero. Terolle syntyi Kertsa. Kertsalle syntyi Iipo. Iipolle syntyi Iiro. Iirolle syntyi Iivari. Iivarille syntyi Ivan. Ivanille syntyi Martti. Martille syntyi Kusti. Kustille syntyi Oiva. Oivalle syntyi Mauno. Maunolle syntyi Kristian. Kristianille syntyi Risto. Ristolle syntyi Kustaa. Kustaalle syntyi Aatu. Ja Aatu kuoli viisitoistavuotiaana alkoholimyrkytykseen eikä koskaan saanut lapsia.