Siimasairaus

Hikipediasta
Siirry navigaatioon Siirry hakuun

Siimasairaus on erittäin yleinen sairaus nykyaikana. Voit huomata siimasairauden oireita varsinkin nykynuorten keskuudessa. Siimasairaus on erittäin vakava, sillä kaikkia oireita ja sivuoireita ei vielä edes tunneta.

Diagnoosi[muokkaa]

Siimasairauden ensioireina ovat siimamaiset ruumiinosat ja näistä yleisimpinä siimamaiset kädet. Siimasairaus on yleensä nuorten ja opiskelijoiden ongelma. Koska sairastuneet henkilöt ovat nuoria, siimasairaus pistetään usein murrosiän piikkiin, mikä on tietysti aivan väärä ja jopa totuudelle vastakkainen lähtökohta. Ei, ei sille väitetylle iälle vastakohtainen, ne vanhuksia ole.

Siimasairaus saa leiman "sairaus" vain sen aiheuttaman yhteiskunnallisen syrjäytymisen vuoksi.

Hoito[muokkaa]

Mitä vittua? Tämä sivuhan on täysin tyhjä! Ellet välittömästi luo tälle sivulle sisältöä, ilkeät ylläpitäjät viskaavat tämän sivun bittitaivaaseen!

Enema.jpg Tämä lääketieteestä kertova artikkeli kärsii kroonisesta lyhytkasvuisuudesta.
Jaa tohtorin maagisesta nappipurkista nannaa kasvuhormonitasojen normalisoimiseksi.