Muumipapan polkupyöräonnettomuus

Hikipediasta
Siirry navigaatioon Siirry hakuun

»NÄIN SITÄ MENNÄÄN!!!»
(Muumipappa)

Muumipapan polkupyöräonnettomuus tapahtui vuonna 1990, Muumipapan keuliessa rinnettä alas jokeen polkupyörällä. Tapahtumaa pidetään yhtenä suurimmista Muumilaaksossa sattuneista katastrofeista kautta aikojen ja ihmiset ovat ihmetelleet sitä, miten Muumipappa ylipäänsä onnistui projektissaan. Pyörän murhaamistarkoituksessa rakentanut Niisku on sittemmin joutunut pakenemaan maan alle.

Paikalle ryntäili runsaasti median edustajia ja muun muassa Iltalehti uutisoi aiheesta isoin otsikoin. Tänäkään päivänä ei varmasti tiedetä, kuoliko Muumipappa tapaturmaisesti lentäessään polkupyörän jäänteiden kanssa Muumilaakson jokeen. Tiedemiehet uskovat näin käyneen, ja että tuon jälkeen elävänä esiintynyt Muumipappa on ainoastaan levottomana maan päällä kuljeksinut Muumipapan aave. Kaikkihan muistavat Muumipapan tavanneen nuoruudessaan useitakin kummituksia. Heistä se, joka suostui bunkkaamaan Muumipapan kämpässä ainoastaan jos tällä olisi kunnon lämmitys, todennäköisesti kuljeksii nyt pitkin maita ja mantuja pelottelemassa ihmisiä kera Muumipapan.

Majakkasaarelle ketjunsa hukanneesta kummituksesta tiedotusvälineillä ei toistaiseksi ole tarkkaa tietoa, mutta kolinoita on kuultu ja aavelaiva nähty.

Aiheesta muualla[muokkaa]

Typing monkey.jpg Kuten sinäkin, tämä artikkeli on vajaa.
Laajentamalla artikkelia pystyt kasvattamaan sen älykkyysosamäärää
.