Kristallipuolue

Hikipediasta
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Naziflag.gif
Natsit rakastavat tätä artikkelia.
Kristallipuolue r.p. (C10H15N)
Kristallnacht r.p.
Kristallipuolue Reichsadler.png
Perustaminen 2014 (ry), 2021 (rp)
Puheenjohtaja Taru Vuorela
Varapuheenjohtajat Juho Lyytikäinen
Puoluesihteeri Karl Ernst Krafft
Kansanedustajia 0
Europuolue
Euroedustajia 0
Pää-äänenkannattaja MV-lehti (automaattikirjoitettu versio)
Kotisivu jarisillanpaa.ru

Kristallipuolue r.p. on Suomessa vuonna 2021 rekisteröity holistinen, sydäntietoinen sekä rakkaudellisen korona- ja holokaustiskeptinen natsihippi/hippinatsi/nappihitsipuolue. Puolue ilmoittaa tavoitteikseen elämän ”henkisen ulottuvuuden” aikakauteen siirtymisen, totuuden, ilon, kauneuden yms., mutta konkreettisimpana tavoitteena hahmottuu kaikenlaisen esoteerisen enkelikanavoinnin, kalevalaisen riimulevitaation ja hömelöpatioiden saattaminen Kela-korvausten piiriin, mistä olisi tieteellisestikin tarkastellen kiistatonta taloudellista hyötyä tällaisia palveluja tarjoaville yrittäjille, guruille ja kulttijohtajille.[1] Samalla värähtelytaajuudella resonoi laaja henkisellä kasvulla saavutettavien rinnakkaistodellisuuksien joukko, johon kuuluvat ainakin QAnon, homeopatia, trumpismi, itäukrainalaiset kansantasavallat, Nibiru, Welteislehre, 9/11-troofferismi, väestönvaihto-oppi ja mikä vain sitten päriseekin.

Kristallipuolue sai ensimmäisen kunnanvaltuutettunsa jo ennen puolueeksi rekisteröitymistä, mitä ei länsimainen koululääketiede kykene selittämään. Polvijärven valtuuston demariryhmän jäsen Pauliina ”Qlmann” Kuhlmann kirjoitti tammikuussa 2020 siitä, miten holokausti on valheellista propagandaa ja toinen maailmansota jotain kuulentojen kaltaista lavastettua näytelmää, jotta saataisiin natsit näyttämään huonoilta, mitä he eivät siis todellakaan olleet. Kun P. ”Brigitte” Kuhlmann tämän jälkeen erotettiin SDP:n valtuustoryhmästä,[2][3] löysi hän sangen nopeasti yhdistyksen, joka yhä kunnioittaa Blutfahnen muistoa, sairauden tunnon puuttumista ja sydäntietoista taistelua globalistijuutalaista holohölinää vastaan, ja kypsyi täyteen kristalliuteensa.

Toistaiseksi Kristallipuolueen keskeisin ja ainoa konkreettinen saavutus on kesäteatterin lastennäytelmän käsikirjoituksen muuttaminen väkivaltaisen uhkailun keinoin, koska näytelmän alkuperäisessä versiossa Uppo-Nalle sai rokotteen.[4] Puolue toivookin kattavaa kesäteatterin ennakkosensuuria, jotta tulevaisuudessa ei syntyisi tilanteita, joissa rakkaudellisuutta on puolustettava pesäpallomailaloitsuilla.

Ideologia ja tavoitteet[muokkaa]

»Mielipiteisiin vaikuttamista kutsutaan propagandaksi, joten voimme todeta, että kaikki media on propagandaa.»
(Kristallipuolue: Teesi 10. Media)

Kristallipuolueen ideologiassa vaikuttavat kampanjamateriaalista päätellen henkistasapainoisesti tasavahvoina New Age -synkretismi, yleinen hippijälkeenjääneisyys, populaarikulttuurin kuvastosta omaksuttu lattea itseään täydentävä ja toisintava salaliittoajattelu, latenttisesti hysteerinen trumpilainen kulttimaisuus sekä Maria Nordinin henkilökohtaiset taloudelliset intressit.

Hippien taksonomiassa kristallit sijoittuvat salaliitto/omaa pohdintaa -heimoon. Erotuksena esim. täysin automatisoiduista avaruuskommunismihipeistä/työstäkieltäytyjistä kristallit suhtautuvat tyypillisesti äärimmäisen myönteisesti yksityisyrittäjyyteen ilman mitään veroja, kunhan toimiala on enkeliterapia, kuolleiden lemmikkimarsujen nekromantia, ahdinparta-amuletit tai muu vastaava tautinen humpuuki, jolla nyhdetään rahat heikkotahtoisilta ja epävakailta. Mukana on myös runsaasti aina 1990-luvulta saakka taistelleita pienpuolueskenen veteraaneja, joille Kristallipuolue ajoittui täydelliseksi reboundiksi Väyrysen metkuihin lankeamisen jälkeen.

Paikallisesti kristallipuolueen linjaukset vaihtelevat kullekin alueelle osuneiden ehdokkaiden henkisen tilan mukaan. Kuntavaaleissa 2021 samankin kunnan kristalliehdokkaat saattoivat Ylen vaalikonevastauksissa olla keskenään täysin eri mieltä suurimmasta osasta asioita: se mikä on toisen mielestä täydellisen tuomittavaa kulttuurimarxistista ääritotalitarismia, on toisen mielestä ihan kiva idea, mutta kristallipäisyys yhdistää. Yhtenäinen linja ehdokkailla on pitänyt lähinnä siinä, että kaikki koronarajoitukset pois alun alkaenkin tilanteesta riippumatta, eläköön vapaus ja kuolkoot heikot — mutta perustelut vaihtelivat tässäkin, sillä osa ehdokkaista tiesi kertoa, että mitään virusta ei edes ole, vaan vain globalistien jättisalaliitto, samalla kun toisten mielestä virus on todellinen, muttei vaarallinen.

Keskeinen ja jokaiseen linjanmuotoiluun ympättävä erikoiskäsite on sydäntietoisuus. Kristallipuolueessa jopa kehutaan, että tämä on ensimmäisiä poliittisia liikkeitä, joka perustaa toimintansa sydäntietoisuudelle, eikä olekaan kovin vaikeata olla ensimmäinen, joka käyttää itse keksimiään uussönkkökäsitteitä. Mitä sydäntietoisuus siis on? Sydäntietoisuus on sitä, että kaikki tämän maan kansalaiset elävät onnellisina. Sydäntietoisuus on jonkinlainen kusipäiden uudelleen keksimä omatunto, poliittisen alkemian viisasten kivi, jonka kautta kaikista päätöksistä tulee ainoita oikeita ja vieläpä – kuten Maria Nordin takaa – yksinkertaisempia kuin kukaan olisi osannut kuvitellakaan.

Puolue linjaa kotisivuillaan monesta asiasta tyyliin, joka on tuttu siitä vaiheesta iltaa, kun jonkun tutuntutun kaikkien vaivoiksi mukanaan raahaama hippi alkaa natista besserwisser-luentosävyyn päin persettä yhteiskunnallisista asioista, jotka useimmat kykenivät sisäistämään viimeistään yläkoulun yhteiskuntaopin tunnilla.

»Valtion on mahdollista luoda jatkossa velattomasti se raha, jonka se tarvitsee yhteiskunnan pyörittämiseksi. (— —) Rahajärjestelmän muutoksella suurin osa yhteiskunnan ongelmista poistuisi ja/tai helpottuisi, sillä rakenteelliset syyt monille ongelmille olisivat poissa. Olisi myös järkevää poistaa rahanluontioikeus yksityisiltä pankeilta, jotta rahatalous pysyisi vakaana ja turhilta riskeiltä vältyttäisiin. Lisäksi kannattaisi edistää myös paikallisrahakokeiluja, jotta emme olisi vain yhden valuutan varassa ja samalla rahavalta jakautuisi nykyistä tasaisemmin.»
(Kristallipuolue: Teesi 8. Rahajärjestelmä)

Klassikkokamaa. Jokaisen hipin ego sinkoutuu transsendenttisiin fääreihin aina, kun hän ensimmäisenä maailmassa keksii joltain suttuiselta YouTube-videolta sen vallankumouksellisen idean, että raha ei ole "todellista" ja että pankit "tekevät" sitä. Tästä seuraa yleensä vääjäämättä jonkinlainen paikallisvaluuttaviritelmien näpertely, mutta kuten edellä on nähty, on tähän nimenomaiseen pärähdykseen helppo sovittaa myös vuosituhantiset antisemiittiset kliseet. Mitä tulee kaupankäyntiin, niin ohjelmateesien Päätöksenteko-luku valistaa, että "[v]aikka eroamme EU:sta, voimme silti käydä kauppaa muiden Euroopan valtioiden kanssa, vieläpä paljon reilummilla pelisäännöillä kuin nyt". Sehän kiva.

Joka tapauksessa raha on toissijaista. On näet liian kapeaa tehdä asioita vain rahan vuoksi, mistä voit saada lisää kannattelevaa syväymmärrystä tilaamalla nyt wellness-puoskarin viimeisimmän manifestin ja kannattamalla verovarojen syytämistä vuorikristallitoteemiterapiaan.

Maahanmuuttopoliittisessa teesijulistuksessaan Kristallipuolue päätyy hyvin nopeasti jet fuel can't melt steel beams -hitteihin:

»Viimeisten 17 vuoden kuluessa on kuitenkin tullut valtava määrä todistusaineistoa esiin siitä, että virallinen teoria 9/11-iskuista ei voi tieteellisten todistusaineistojen perusteella pitää paikkaansa. (— —) Kun seuraamme, mitä kautta terroristijärjestöt kuten Al-Qaida, joka katosi mediasta yhdessä yössä ja jonka tilalle tuli ISIS, saavat rahoituksensa, löydämme vahvoja viitteitä siihen että rahoitus tulee sellaisilta ulkopuolisilta osapuolilta, jotka hyötyvät Lähi-Idän sotien tarkoituksellisesta ylläpidosta ja niiden seurauksista. Sotien lisäksi, myös v. 2015 massamaahanmuutto oli suunnitelmallisesti toteutettua. (— —) On myös huomioitava, että vaikka ottaisimme maahamme edellä mainitut 100 000 pakolaista, niin se ei parantaisi lähtömaiden tilanteita ollenkaan. Sen sijaan, se aiheuttaisi taas turhaa vastakkainasettelua kansan keskuudessa, mikä itse asiassa onkin todennäköisimmin se syy miksi massamaahanmuutto on tarkoituksellisesti toteutettu.»
(Kristallipuolue: Teesi 9. Soros ja hänen kätyrinsä Maahanmuutto)

Kiinnostavimpia puolueen linjauksista on vaatimus muodostaa punitiivis-rehabilitorisen menneisyydenhallinnan ja väyrysläisen ur-kaunan hengessä jonkinlainen totuuskomissio-kansantuomioistuin, missä esim. EU-jäsenyyden kannattajat ja muut rikollisesti väärässä olleet pannaan vastaamaan tekemisistään, jotta heidät voidaan integroida "siirtymävaiheen" jälkeen osaksi kristalliyhteiskuntaa:

»Meidän on aiheellista erota EU:sta ja eurosta, sekä perustaa riippumaton perustuslakituomioistuin, joka toimii avoimesti ja läpinäkyvästi käydessään läpi historiamme, mukaan lukien salaiseksi määrätyt dokumentit, joista yksi oleellisimmista kulkee nimellä Koiviston Konklaavi.

Koska totuus vapauttaa, niin sen myötä voimme nähdä inhimillisen toiminnan syyt ja seuraukset, minkä avulla myös kansan etujen vastaisesti toimineet henkilöt voivat integroitua siirtymävaiheen jälkeen osaksi hyvinvoivaa yhteiskuntaa.

Myös heille pitää antaa mahdollisuus alkaa käyttämään osaamistaan yhteisen hyvän tuottamiseen, ansaiten aidon arvostuksen kansan suunnasta.»
(Kristallipuolue: Teesi 7. Päätöksenteko)

Sanaa "leiri" ei ole vielä mainittu.

Hahmoja[muokkaa]

  • Maria Nordin, wellness-keisarinna, jonka kirjan lukemalla voit löytää sisältäsi voiman korjata taittovirhe, parantaa hammasmätä ja lopettaa pahanlaatuisen kasvaimen leviäminen ilman vaivalloisia käyntejä ns. "asiantuntijoiden" pakeilla (kirja on ostettava omaksi, koska kirjaston laina-ajat on säädetty suunnitelmallisesti niin lyhyiksi, ettei neuroplastisia muutoksia ehdi tapahtua).
  • Pähkinä-Miikka, 15 minuutin kansalaisaktivisti.[5] Tunnusti saaneensa pahoinpitelytuomion ensin sen kiistettyään, koska "totuus on yksi fraaseistamme".[6]
  • Jussi Kankaristo, turkulainen kämykonkari. Sitaatteja Ylen vaalikoneesta 2021: "Kasvihuoneisiin pumpataan hiilidioksidia, jolloin kasvi kasvaa paremmin. Hiilidioksidi on elämää ylläpitävä eikä todellisuudessa aiheuta ilmaston lämpenemistä." "THL:n ohjeen mukaan esim autokolarissa kuollut terve ihminen kirjataan koronakuolleeksi, jos hänellä on lähiaikojen (olisiko 6 kk) positiivinen koronatestitulos." "- koulukiusaamisen nollatoleranssi on jopa haitallinen, koska kiusaamista ei voida myöntää, sillä silloin oppilaitos menettäisi osan statustaan -" (viimeksi mainittu vastauksena huumepolitiikka-aiheiseen väitteeseen)
  • Arhi Kuittinen, helsinkiläinen blogosfäärin moninkertainen veteraani ja Suomen salatun suurvaltahistorian selvittäjä. Sitaatti Ylen vaalikoneesta 2021: "co2 on Rockefeller pankkiirien keksimä valehysteria jotta pörssiyhtiöille siirretään verorahat. YK on Rockefellerien perustaman rahaeliitin ja USAn hyökkäyssotien valtaa varten."

Aiheesta muualla[muokkaa]

Viitteet[muokkaa]

  1. Puolue ilmoittaa ohjelmateesiensä Terveys-luvussa, että ”Euroopan sisällä 100 miljoonaa ihmistä käyttää homeopatiaa, mikä tarkoittaa n. 30%:a koko alueen väestöstä.” Euroopan väestö tosin on lähempänä 750 kuin 300 miljoonaa, ja EU:ssakin asukkaita on noin 450 miljoonaa (puhumattakaan siitä, että ilmeisesti holokaustin ns. uhrit piileksivät yhä jossain), mutta sydäntotuudella matematiikkakin toimii eri tavalla.
  2. Joonas Lehtonen: Kuntapäättäjä kyseenalaistaa holokaustin ja maailmansodan – kirjoittelusta ripeät seuraamukset ”yhteisellä päätöksellä”. Iltalehti 30.1.2020.
  3. Joonas Lehtonen: Holokaustin kyseenalaistanut kuntapäättäjä aikoo jatkaa politiikassa – potkittiin ulos SDP:n valtuustoryhmästä, erosi itse kunnanhallituksesta. Iltalehti 3.2.2020.
  4. Aurora Rämö: Kristallipuolueen ehdokkaat ottivat Uppo-Nalle-näytelmän kohteekseen, ja ohjaajan oli muutettava rokottava eläinlääkäri torimummoksi. Suomen Kuvalehti 25.5.2021 (Arkistopalvelu)
  5. Aleksanteri Pikkarainen: Pähkinä-Miikka kutsui koronarokotetta naurettavaksi ja maskia orjamaskiksi: Kommentoi nyt valtavaa someraivoa. Iltalehti 22.2.2021. (Arkistopalvelu)
  6. Peuravirta ei ensin muista lainkaan saaneensa lainvoimaista rikostuomiota. "Ei ole tietoakaan tuommoisesta." Kun hänelle kertoo tuomion perusteet, hän myöntää asian. "Nyt voin kyllä myöntää, kun kristallipuolueessa olen ehdokkaana ja totuus on yksi fraaseistamme. Nyt muistan itse asiassa tapauksen." Tuomo Pietiläinen: ”Naurettava nimike” – Hakukone näyttää, millaisista rikoksista pääkaupunkiseudun kuntavaaliehdokkaita on tuomittu. Helsingin Sanomat 26.5.2021.
Suomen poliittiset puolueet

Hjalliksen kuntoklubiKokkelivekkulitKyylätSelkärankarajoitteisetSämre Folk partietSyndikaalibyrokraatitValehtelijatVastuuttomat (ent. SMP)Vittumaiset (ent. SKDL)

Fazerin SininenIhmisten puolueJallupullo(t)KommaritTurun natsipuoluePohjan natsipuolueLahden natsipuolueAnun natsipuolueMarcon natsipuolueTerhin natsipuolueSuomen LaillisuuspuolueViskipuolueTeollisuuden kannattajatSadelaisliberaalitLapuanliike (myöhemmin IKL) – Suomen marttyyrikomppaniaErilaisuuden LiittoSuomen ÄärioppositiopuolueSekavat poninhännät, joilla on idioottimainen nimi, puolue jumalauta mitkään hullut päivät oleEuroagnostikotRadikaalikompromissitYhden naisen robbarikerhoKalkkeutuneet Fossiilit ry.Somebody Else's ProblemJuhani ja iloiset veikotModerni NatsipuolueHikipediapuolueJuchepuolue – perestroika ja glasnost on pysäytettäväNaisen ääni on 0,80 ääntäVäyrysen hätävara 1.0Crystal Meth Party